2 سال پیش 6 اسلاید 565 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • دندون زرد نشونه کثیفیه باید مسواک کنع🗿💔😂

    • خب یکم اضافه وزن داشتن بد نیست🗿💔میتونی با ورزش و کمتر خوردن درست شی🗿💔
      اما لاغری بیش از حدم چندشه و باید ی فکری بکنی😂🤝🏼

    • 😂🫥

    • اها

  • عیجان به این تست.... 🥲🤝🏻🫂

  • بگائیل🗿
    بیکار
    | 12 ساعت پیش
    منی که آرزو کک و مک دارم>>>>

    هیمم...
    ولی خیلی حس بدیه عاشق نینی باشی
    بعد بخاطر رنگ چشات ازت بترسن
    من اینجوریم ک رنگ چشام ابی روشنه
    و تو نور وایسم....
    روشن تر میشه و یکم بقیه رو میترسونه میدونی:))

    • رنگ چشم به این قشنگی من چشمام قهوه ای تیره هست که انقدر تیرست مشکیه🤌ولی از الان احساس میکنم خیلی زیبا هستی

    • مرسیی

  • Arash
    در حال مطالعه
    | 6 ساعت پیش
    حاجی پرام کک و مک زیباترینننننننه

    از داشتنش خوشحالم

  • @بگائیل🗿
    نیستییییییییییی
    ______
    زشتم اگه نبودم اینقدر همه بهم یاد آوری نمیکردن😀🌹

    • غلط کردن

    • بهشون بگو خاله بئام گفته پی پی اضافه نخورید🥸🥸🥸

  • خب من که نمیگم باید بی‌نقص باشم میگم کاش اینقدر زشت نباشم😀👍🏿

  • ماهم دوستت داریم🥲

  • هعییییی
    منی ک بفیه بخاطر رنگ چشام بم میگن لولو🗿
    بخاطر کک و مکامم میرین.ن بعم

    • منی که آرزو کک و مک دارم>>>>

    • من داییم و مامان و بابام مثلا به شوخی بهم میگن صدات خوب نیست یا اینجور چیزا ولی من خیلی ناراحت میشم

    • درکت می کنم منم کک و مک دارم و کلا خیلی به خاطرش عذاب می کشم..

    • حاجی پرام کک و مک زیباترینننننننه

    • وایب کک و مک>>>
      بهتره زود تر بفهمن غلط کردن وگرنه خاله بئا🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻

  • ولی این تست واقعا واقـــــعا لیاقت ویژه شدنو داره:)

  • کسی که زاله زیباست چون بقیه موهاشونو رنگ میکن تا سفید بشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.